OGÓLNE POSTANOWIENIA I WARUNKI
Sprzedaży
Niniejsze ogólne warunki sprzedaży dotyczą każdego zamówienia dokonanego przez Kupującego za pośrednictwem strony internetowej www.philipmartins.it. Kupujący oświadcza, że zapoznał się ze wszystkimi informacjami dotyczącymi procedury zakupu oraz że akceptuje w całości ogólne warunki handlowe oraz warunki płatności. Kupujący potwierdza również, że jest osobą pełnoletnią i posiada zdolność prawną do zawarcia tej umowy.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści niniejszych OGÓLNYCH WARUNKÓW w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia Kupującego. Zmiany wchodzą w życie od daty ich opublikowania na stronie internetowej.
Ostrzeżenia prawne
Klient, który nabywa produkty PHILIP MARTIN'S, zgadza się, że wszelkie spory i relacje związane z zakupem będą podlegały prawu włoskiemu.
Charakterystyki produktu
Kupujący nabywa towar, którego cechy są opisane w odpowiednich kartach opisowych i technicznych, po cenie w nich wskazanej, powiększonej o ewentualne koszty dostawy wskazane na stronie internetowej. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a odcienie kolorów produktów mogą nie być wyświetlane dokładnie, w zależności od oprogramowania lub innych narzędzi komputerowych używanych przez Kupującego podczas łączenia się ze stroną internetową. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy napotkane przez Kupującego związane z korzystaniem ze strony i zastosowanych technologii.
Procedura zakupu
Przed złożeniem zamówienia zakupu, Kupujący jest zobowiązany do uważnego zapoznania się z niniejszymi ogólnymi warunkami. Kliknięcie przycisku "potwierdź" jest równoznaczne z podpisem elektronicznym, który ma taką samą moc prawną jak podpis odręczny w stosunkach między stronami.
Zakupy na stronie internetowej www.philipmartins.it są łatwe i prowadzone przez określoną ścieżkę. Potwierdzenie otrzymania oferty klienta jest potwierdzane automatyczną odpowiedzią wysłaną na adres e-mail klienta w ciągu 48 godzin od otrzymania oferty zakupu. Automatyczna wiadomość e-mail potwierdza jedynie poprawność otrzymania oferty, a wiadomość potwierdzająca zawiera numer zamówienia, który będzie wykorzystywany we wszelkiej dalszej komunikacji z PHILIP MARTIN'S. Zamówienia są przyjmowane i przetwarzane w ciągu każdego tygodnia roboczego (od poniedziałku do piątku), z wyłączeniem świąt państwowych.
Klient będzie miał możliwość wglądu do każdego zamówienia na swoim osobistym koncie na stronie internetowej, którego szczegóły zostaną zaktualizowane w momencie realizacji zamówienia. Każdą umowę sprzedaży zawartą pomiędzy PHILIP MARTIN'S a klientem uważa się za zawartą z chwilą przyjęcia zamówienia przez PHILIP MARTIN'S, który wyraźnie zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia, a tym samym do niezawierania umowy sprzedaży w przypadku braku wystarczającego zapewnienia o płatności lub gdy przekazane zamówienia są niekompletne lub nieprawidłowe, lub gdy produkty nie są już dostępne. W powyższych przypadkach sprzedawca niezwłocznie powiadomi Państwa za pośrednictwem poczty elektronicznej, że zamówienie nie zostało potwierdzone, a tym samym nie doszło do zawarcia umowy, podając przyczyny.
Ceny, warunki i zasady dostawy
Wszystkie ceny produktów zawierają podatek VAT i są wyraźnie podane na oddzielnych kartach.
Ceny produktów mogą ulec zmianie w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia. Zamówienia, które zostały już przyjęte lub są w trakcie realizacji, będą realizowane według obowiązujących w momencie ich złożenia warunków sprzedaży.
Realizacja zamówienia następuje po jego otrzymaniu i opłaceniu. Produkt będzie gotowy do wysyłki w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Dostawa zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy, z wyjątkiem świąt państwowych.
Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości, zgodności i stanu towaru podczas dostawy. W przypadku poważnego uszkodzenia opakowania, które może wpłynąć na zawartość produktu, Klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru i zaznaczyć w dokumencie przewozowym kuriera sformułowanie "ODMOWA DOSTAWY TOWARU Z POWODU USZKODZONEGO OPAKOWANIA".
Wszelkie reklamacje należy oficjalnie zgłaszać na adres desk@philipmartins.it w ciągu 72 godzin od otrzymania dostawy, podając numer zamówienia, powód reklamacji oraz dołączając zdjęcia. Po upływie 72 godzin od otrzymania towaru, towar uważa się za w pełni zaakceptowany przez Klienta, a roszczenia wobec Sprzedawcy nie będą uwzględniane.
Platnosci
Za nabyty towar płatność może zostać zrealizowana w nastepny sposób:
-
Karta bankowa
Możliwa niedosteptość towaru
Informacje dotyczące dostępności produktów na stronie internetowej nie są aktualizowane w czasie rzeczywistym. W dektórych przypadkach może się zdarzyć, że zamówiony produkt jest faktycznie niedostępny.
W przypadku niedostępności produktu, Klient zostanie poinformowany o dokładnym terminie dostawy w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia. W takiej sytuacji PHILIP MARTIN'S zobowiązuje się do wysłania wiadomości e-mail z instrukcjami dostarczenia podobnego produktu.
Należy jednak pamiętać, że PHILIP MARTIN'S nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z niedostępności produktów.
Prawo do wycofania zamówienia
Jeśli z jakiegoś powodu Klient nie będzie zadowolony z zakupu, będzie miał prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kary i bez konieczności podawania przyczyny w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi przesłać pisemne zawiadomienie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres PHILIP MARTIN'S, z siedzibą w Altavilla Vicentina (VI), Via Brenta, 34.
W zawiadomieniu Klient powinien również podać swój kod IBAN, poprawny i kompletny, wraz ze wszystkimi danymi niezbędnymi do zaksięgowania kwoty do zwrotu. Koszty transportu przy zwrocie towaru ponosi Klient. Towar musi być zwrócony nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
Jeśli Sprzedawca stwierdzi uszkodzenie lub awarię towaru zwróconego przez Klienta lub potwierdzi, że odrzucenie nastąpiło po upływie 10 dni roboczych od daty otrzymania towaru, prawo do odrzucenia nie może być wykonane, a Sprzedawca nie zwróci ceny zakupu towaru i przekaże go do dyspozycji Klienta, który będzie mógł go odebrać na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
Jeśli zostaną spełnione wszystkie wymogi uzasadnionego zwrotu towaru i okaże się, że zwracany towar jest nieuszkodzony, Sprzedawca zwróci Klientowi jego wartość w ciągu 30 dni roboczych od daty otrzymania towaru przelewem bankowym.
Odpowiadzialność
W przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych i celowych zdarzeń związanych z siłą wyższą, takich jak wypadki, eksplozje, pożary, zamieszki, strajki i/lub lokauty, trzęsienia ziemi, powodzie, uszkodzenia systemów komputerowych, awarie systemów i inne podobne zdarzenia, PHILIP MARTIN'S nie będzie w stanie w pełni lub częściowo realizować umowy w uzgodnionych ramach czasowych, a także nie będzie ponosić odpowiedzialności za wszelkie szkody, straty i/lub koszty wynikające z tych zdarzeń. Klientowi przysługuje jedynie zwrot zapłaconej kwoty.
Należy również zauważyć, że PHILIP MARTIN'S nie ponosi odpowiedzialności za oszustwa lub nielegalne użycie kart kredytowych, czeków lub innych środków płatniczych. Ze względu na brak możliwości poznania numeru karty kredytowej klienta na żadnym etapie dokonywania zakupu, dane te są zawsze przekazywane bezpośrednio do banku świadczącego usługę za pośrednictwem bezpiecznego połączenia.
Odpowiedzialność użytkowników
Ponadto, PHILIP MARTIN'S nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie szkody wynikające z pobierania obrazów lub elementów ze strony www.philipmartins.it, wirusów komputerowych, awarii i błędów, które mogą uniemożliwić nieprzerwany dostęp do strony lub spowodować trudności w jej użytkowaniu.
Prawo właściwe i jurysdykcja
Zgodnie z warunkami niniejszej umowy, potwierdzamy, że umowa ta została zawarta we Włoszech i podlega jurysdykcji państwa włoskiego. Prawo włoskie reguluje wszystkie kwestie związane z interpretacją, wykonaniem lub rozwiązaniem tej umowy.
Wszelkie spory związane z postanowieniami niniejszej umowy będą rozstrzygane wyłącznie przez sąd w Vicenzy.
Bezpieczna płatność
Wszystkie dostępne formy płatności w PHILIP MARTIN'S są w pełni bezpieczne. W przypadku płatności kartą kredytową Twoje dane zawsze będą przesyłane do bezpiecznych, zaszyfrowanych serwerów
Płatność kartą kredytową
W PHILIP MARTIN'S używamy międzynarodowego systemu płatności, który umożliwia akceptowanie wszystkich głównych kart kredytowych oraz kart przedpłaconych. Aby zapewnić bezpieczeństwo naszych klientów, dane finansowe są przetwarzane bezpośrednio przez bank i nie będą w żaden sposób przetwarzane przez PHILIP MARTIN'S.
KOSZT DOSTAWY
Dostawa
Zamówienia złożone w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 13:00) zostaną dostarczone tego samego dnia. Nie ma dostawy w soboty, niedziele i święta, więc zostanie ona zrealizowana w następnym dniu roboczym. Czas dostawy to 2/3 dni robocze. Dostawa jest realizowana przez kuriera BRT Bartolini dla dostawy we Włoszech i DHL dla dostawy za granicą. Koszt dostawy na terenie kraju ponosi PHILIP MARTIN'S. Koszt wysyłki dla klientów z Europy Środkowo-Wschodniej + Szwajcaria + Watykan + Albania wynosi 25,00 €. Koszt wysyłki dla reszty świata wynosi 50,00 €. Jeśli różne próby dostawy i komunikacja kuriera z klientem nie powiodą się, towar zostanie zwrócony do PHILIP MARTIN'S, a kwota zapłacona przez klienta zostanie zatrzymana. Po dostarczeniu towaru klient musi sprawdzić jego zawartość, zgodność i stan. Jeżeli opakowanie jest poważnie uszkodzone w stopniu mogącym spowodować uszkodzenie również zawartości, Klient może odmówić przyjęcia towaru poprzez wskazanie na dokumencie przewozowym kuriera sformułowania "ODMOWA PRZYJĘCIA TOWARU Z POWODU USZKODZONEGO OPAKOWANIA". W każdym przypadku wszelkie reklamacje należy oficjalnie przesłać na adres e-mail desk@philipmartins.it w ciągu 72 godzin od otrzymania towaru, wskazując numer zamówienia, powód reklamacji oraz załączając zdjęcia. Po upływie 72 godzin od otrzymania towaru uważa się, że został on w pełni zaakceptowany przez Klienta i nie można zgłaszać żadnych roszczeń wobec Sprzedawcy. PHILIP MARTIN'S zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do odmowy, zawieszenia lub anulowania dostawy lub wykonania któregokolwiek ze swoich zobowiązań wynikających z umowy kupna w przypadku domniemanego oszustwa, niedotrzymania lub naruszenia zobowiązań przez Klienta wobec PHILIP MARTIN'S w ramach poprzednich zamówień i/lub umów kupna.
Zwroty i wymiana
W ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania towarów, konsument, który jest niezadowolony z zakupu, może odstąpić od umowy bez ponoszenia kary i bez konieczności podawania przyczyny. Aby to zrobić, należy wysłać do nas pisemne powiadomienie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub, zgodnie z art. 5 ust. 4 dekretu ustawodawczego nr 185/1999 Dz., za pośrednictwem formularza odstąpienia od umowy.
Adres do wysłania powiadomienia:
PHILIP MARTIN'S Srl
Via Brenta 34
36077 Altavilla Vicentina (VI)
W 10-dniowym terminie należy zwrócić do dostawcy wszystkie zakupione towary, pod rygorem utraty prawa do odstąpienia od umowy, na następujących warunkach:
Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.
Zabrania się umieszczania etykiet lub taśmy klejącej na oryginalnym opakowaniu towaru lub na samym produkcie.
Klient-konsument odpowiada za przesyłkę aż do momentu jej dotarcia do biura PHILIP MARTIN'S.
Odpowiednie koszty transportu związane ze zwrotem towaru ponosi klient-konsument.
PHILIP MARTIN'S nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież/utrzymanie towarów zwracanych przez nieubezpieczone przesyłki, a także nigdy nie pobiera opłat za pobraniem lub za paczki.
Jeśli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z powyższymi zasadami, dostawca zwróci zapłacone kwoty, wyłączając koszty naprawy wszelkich uszkodzeń oryginalnego opakowania, nie później niż w ciągu 30 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia oraz towarów przez konsumenta, przelewając kwotę zapłaconą za zakup towarów (z wyłączeniem kosztów dostawy) na kartę kredytową lub poprzez przelew bankowy (w tym przypadku klient jest odpowiedzialny za podanie swoich danych bankowych).