Dusza kraju jest zawarta w systemie, który obejmuje produkty, relacje, szkolenia i wiedzę. Zapach natury, zwykła wysoka jakość, starożytna wiedza i kultura rozpoznawalna na całym świecie: Philip Martin's uosabia włoskie cechy w marce, która wyzwala naturalne elementy i wykorzystuje je, aby przynieść piękno każdemu.
System produkcji, który nie ogranicza się do sprzedaży produktu, ale odnosi się do opinii i pięciu zmysłów klienta. Każda usługa ma na celu poprawę samopoczucia tych, którzy z niej korzystają i tych, którzy ją świadczą. Od rąk fryzjera i kosmetyczki po włosy i skórę klienta.
ITALY
Made of
FAKTEM JEST
W 2010 roku, kiedy Mauro Trimigliozzi założył Philip Martin's, postanowił nazwać swoją firmę imieniem dwójki swoich dzieci: Filippo i Martiny. Jego trzeci syn, Tommaso, dał nazwę linii Tommy Baby. Przyszłość jest odzwierciedlona w logo: jak wzrost trójki małych dzieci, Philip Martin's również patrzy w przyszłość okiem pomiędzy dwoma splecionymi dłońmi. Dziś, jeśli myślisz o jutrze, myślisz o świecie. Za każdą akcją podążają kolejne, w długim globalnym cyklu cnót. Każda esencja marki Philip Martin's jest globalna.
ŚWIAT
Philip Martin's
5 PODSTAWOWYCH
Elementów
1
BIO-ORGANICZNY
Odurzająca równowaga między naturą a nauką w innowacyjnych, opatentowanych i certyfikowanych formułach botanicznych.
Naturalne i funkcjonalne składniki aktywne, które zostały przebadane w celu zapewnienia skuteczności produktu.
EKOLOGICZNA
Biokompatybilność, szacunek do środowiska i odpowiedzialność społeczna są ucieleśnione w doskonałym połączeniu bioorganicznych składników aktywnych i zielonej chemii. Sojusz, dzięki któremu każdy produkt jest skuteczny bez użycia toksycznych substancji.
2
SENSUALNOŚĆ
Philip Martin's Wellbeing to podróż, w której smak, zapach i powstające doznania prowadzą człowieka do marzeń i przeżywania niepowtarzalnych chwil. Otrzymana satysfakcja jest duszą tworów firmy.
3
LUKSUS
Przyjemna chwila, dobre samopoczucie ciała i umysłu, duma, gdy patrzysz w lustro: wyrafinowana kompozycja produktów Philip Martin's daje ci luksus, na który wszyscy zasługujemy.
4
5
UNICITÀ
Philip Martin's to system, który ma silną osobowość ukształtowaną przez ewolucję, rozwój i doświadczenie. Szkolenia, doradztwo, filozofia i concept store zostały zaprojektowane tak, aby każda podróż była wyjątkowa.
Prawda o
SKŁADNIKI
Kiedy szczerość staje cechą charakteru i wzmacnia markę.
Nie ma już czegoś takiego jak kobieta idealna, teraz trzeba mówić o osobie, która jest postrzegana jako wizja, jako osobowość, jako element, jako natura. Celem każdej firmy jest zadowolenie człowieka jako jednostki, z jego doświadczeniem i cechami. Cechą charakterystyczną dla Philip Martin's jest poszukiwanie odpowiednich kompromisów i szczerość.
Nie ma czegoś takiego jak produkt całkowicie ekologiczny, a ponieważ trzeba zapewnić jego długotrwałe przechowywanie, ważne jest, aby wybrać składniki zgodne z zieloną chemią. Połączenie, zapewniające skuteczność i wydajność produktu.
Mówienie prawdy to wzmacnianie siebie i dawanie klientowi czegoś prawdziwego, czegoś zrozumiałego.
Produkt, który daje dobre samopoczucie. W filmie Mauro Trimigliozzi, założyciel Philip Martin's, mówi prawdę o firmie.
Różne z wyboru
FILOZOFIA
Produkt przeznaczony do rąk fryzjerów i kosmetyczek.
"Kiedy zaczynałem, miałem bardzo jasny cel: chciałem stworzyć różne produkty z różnymi składnikami. Pomyślałem, że przede wszystkim muszę stworzyć produkt, który będzie chronił tych, którzy używają go na co dzień, czyli fryzjerów i kosmetyczki, i dbał o ich dłonie i zdrowie" - mówi Mauro Trimigliozzi, założyciel Philip Martin's, o misji firmy.
Philip Martin's wprowadził do oferty wellness innowację, pewność i bezpieczeństwo.
Wolne od chemicznych, toksycznych i szkodliwych składników, produkty zawierają bezpieczne i skuteczne składniki.
Droga
ALTERNATYWNA
Klucz do przyszłości
Po stworzeniu swoich produktów Philip Martin's stworzył system, który umożliwia rezygnację z tradycyjnego showroomu. Concept store jest ważnym punktem wyjścia wraz z klientem na drodze do alternatywnego podejścia, które łączy dobre samopoczucie pracownika i jego klienta w jednym środowisku.
Oddech sensoryczny
Wysokiej jakości wnętrza stworzone we Włoszech oraz środowisko, w którym można wdychać zmysłowość i perfumy: to cechy Concept Stores Philip Martin's. Podejście do klienta zmienia się i ewoluuje od wyłącznie komercyjnego na takie, które łączy dobre samopoczucie pracownika i jego klienta w jedną całość.
Otoczony dobrym samopoczuciem
DESIGN
Ekologiczny concept store
"Wyjątkowy design, dbałość o szczegóły, trwałe materiały: Philip Martin's Concept Store to funkcjonalne i przyjazne miejsce pracy stworzone po to, aby dobrze pracować i lepiej żyć. Stworzony, aby wyrazić cały skumulowany potencjał obsługi klienta, jest znany na całym świecie z jakości, wzornictwa i produktów Made in Italy. Zgodnie z filozofią Philip Martin's, concept store jest zbudowany wyłącznie z materiałów pochodzących od znanych dostawców, bez toksycznych składników chemicznych, z najwyższym szacunkiem do zdrowia i dobrego samopoczucia pracowników i klientów. Miejsce, które jest dobrze zorganizowane dla tych, którzy tam pracują i przyjemne dla tych, którzy przychodzą. W takim miejscu z przyjaznym środowiskom czas płynie z korzyścią.
ACADEMY
Tommy's
Uczmy się, by zachwycać
Tworzenie, zachwycanie, uczenie się - to kluczowe zasady szkoleń w Philip Martin's, które pomagają fryzjerom i kosmetyczkom w podnoszeniu poziomu kulturalnego i zawodowego. Rosnącym wyzwaniom przyszłości można sprostać tylko poprzez szkolenia.
Konstruktywne porównanie
Wybór produktu jest łatwy, poznanie go jest trudne, stosowanie jest meczące, a pokochanie go to marzenie. Akademia Philip Martin's zaprasza klienta do systemu, w którym wellness zaczyna się od rąk, a kończy się w umyśle.