WNIOSEK O ZWROT
Prawo na odstępienie od umowy
Prawo na odmowę
Jeśli Klient z jakiegokolwiek powodu nie jest zadowolony z zakupu, ma prawo odstąpić od umowy bez kary i bez podania przyczyny w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi wysłać pisemne zawiadomienie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres: PHILIP MARTIN'S, Via Brenta 34, 36077 Altavilla Vicentina (VI).
W tym powiadomieniu Klient musi także podać swój kod IBAN, poprawny i kompletny, ze wszystkimi szczegółami wymaganymi do zaksięgowania kwoty do zwrotu.
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu produktów ponosi Klient. Zwracany towar musi być nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli Sprzedawca stwierdzi uszkodzenie i/lub zepsucie zwracanego przez Kupującego towaru lub jeśli Sprzedawca potwierdzi skorzystanie z prawa zwrotu po upływie 10 dni roboczych od daty otrzymania towaru, prawo zwrotu nie zostanie zastosowane, Sprzedawca nie zwróci ceny zakupu i przekaże towar do dyspozycji Kupującego, który może go odebrać na własny koszt i ryzyko.
Jeśli zaistnieją wszystkie przesłanki uzasadnionego zwrotu towaru i zwracany towar nie będzie uszkodzony, Sprzedawca zwróci Kupującemu cenę w terminie 30 dni roboczych od daty otrzymania towaru przelewem bankowym.
Dostawa
Zamówienia złożone w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 13:00) zostaną dostarczone jeszcze tego samego dnia. W soboty, niedziele oraz święta nie jest możliwa dostawa, lecz zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.
Czas dostawy wynosi 2 do 3 dni robocze. Dostawa realizowana jest przez kuriera BRT Bartolini dla dostaw we Włoszech i DHL dla dostaw za granicą.
Koszty dostawy na terenie kraju pokrywa PHILIP MARTIN'S.
Koszt wysyłki dla klientów z Europy Środkowo-Wschodniej + Szwajcarii + Watykanu + Albanii wynosi 25,00 euro.
Koszt wysyłki dla klientów w REST OF THE WORLD wynosi 50,00 €.
Jeśli różne próby dostarczenia i komunikacji kuriera z klientem nie powiodą się, towar zostanie odebrany przez PHILIP MARTIN'S, a kwota wpłacona przez klienta zostanie zatrzymana.
Po dostarczeniu towaru Klient powinien sprawdzić jego zawartość, zgodność i stan. Jeśli opakowanie jest poważnie uszkodzone w stopniu mogącym spowodować również uszkodzenie zawartości, Klient może odmówić wydania towaru poprzez wskazanie w dokumencie przewozowym kuriera sformułowania "ODMOWA PRZYJĘCIA TOWARU Z POWODU USZKODZONEGO OPAKOWANIA".
W każdym przypadku reklamację należy oficjalnie przesłać na adres desk@philipmartins.it w ciągu 72 godzin od otrzymania przesyłki, podając numer zamówienia, powód reklamacji i dołączając zdjęcia.
Po upływie 72 godzin od momentu otrzymania towaru uważa się go za w pełni zaakceptowany przez Klienta i nie można zgłaszać żadnych roszczeń wobec Sprzedawcy.
PHILIP MARTIN'S zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do odmowy, zawieszenia lub anulowania dostawy lub wykonania któregokolwiek ze swoich zobowiązań wynikających z umowy kupna w przypadku domniemanego oszustwa, niedotrzymania lub naruszenia zobowiązań przez Klienta wobec PHILIP MARTIN'S w ramach poprzednich zamówień i/lub umów kupna.
Zwroty i wymiana
W ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania zakupionych towarów kupujący, który nie jest zadowolony z zakupu, może odstąpić od umowy bez kary i bez podania przyczyny. W związku z tym należy wysłać nam pisemne powiadomienie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub, jak przewiduje art. 5 ust. 4 dekretu ustawodawczego nr 185/1999 Dz. U:
PHILIP MARTIN'S Spółka z o.o.
ul. Brenta 34
36077 Altavilla Vicentina (VI)
W powyższym 10-dniowym terminie należy zwrócić dostawcy wszystkie zakupione towary, pod groźbą utraty prawa do odstąpienia od umowy, na następujących warunkach:
Zwracany produkt musi być absolutnie nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu.
Zabrania się umieszczania etykiet lub taśmy klejącej na oryginalnym opakowaniu towaru lub na samym towarze.
Przesyłka jest na pełną odpowiedzialność klienta do momentu dotarcia do biura PHILIP MARTIN'S.
Odpowiednie koszty transportu związane ze zwrotem towaru ponosi klient-konsument.
PHILIP MARTIN'S nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież/utratę towarów zwracanych przez nieubezpieczone przesyłki, a także w żadnym wypadku nie będzie pobierać żadnych opłat za pobranie lub fracht.
Jeśli kupujący skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z powyższymi warunkami, dostawca zwróci kwoty już zapłacone, z wyłączeniem wszelkich kosztów naprawy wynikających z uszkodzenia oryginalnego opakowania, nie później niż w ciągu 30 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia i towaru przez kupującego, przelewając kwotę pobraną za zakup towarów (z wyłączeniem kosztów dostawy) na kartę kredytową lub przelewem bankowym (w takim przypadku kupujący jest odpowiedzialny za podanie swoich danych bankowych).
UBIEGAĆ SIĘ O ZWROT
Czy chcesz zmienić produkt?
Skontaktuj się z nami!